Concert dels 900 anys de Sant Cebrià

El 29 de novembre el contrabaixista Josep Quer i el pianista Jospem Ma Surrell interpretaran el seu repertoria l'esglèsia de st. Cebrià

El proper divendres 29 de novembre, a les 20:00, tindrà lloc el concert commemoratiu dels 900 anys de l'església de Sant Cebrià de Vilafant. El concert el durà a terme el duet format pel contrabaixista Josep Quer i el pianista Josep Maria Surrell. Ambdós interpretaran la sardana dedicada a Vilafant anomenada Gorg Blau, entre d'altres peces del seu extens repertori.

Entre els 2 músics acumulen dècades als escenaris. Per una banda Josep Quer és fill pròdig de Vilafant, integrant de les orquestres: Maravella i les orquestres simfòniques del gran teatre del Liceu i la d'Euskadi. Per l'altra en Josep Maria Surrell, un geni musical que des de la seva infància ha demostrat tenir un gran talent, tant pels instruments de corda com de vent. Ha dirigit tant institucions com orquestres musicals a part d'ésser mestre per a joves músics, tant al gironès com a Barcelona.

• What 2019 Arxiu Història
  • When 29/11/2019 de 20:00 a 22:30 (Europe/Madrid / UTC100)
  • Where Església de St. Cebrià, Nucli Antic, Vilafant
  • Web Visit external website