Reunió informativa; incripcions Tallers municipals de música de Vilafant

Reunió informativa per pares, alumnes i interesats en rebre classes en els Tallers municipals de música de Vilafant
  • Reunió informativa familiar dimarts 15 de setembre a les 20h al Centre Cívic Les Mèlies
Per inscriure's heu de presentar el formulari d'inscripció i autorització de drets d'imatge següents. Com a informació teniu el díptic informatiu, un correu-e i un telèfon mòbil:

- Díptic informatiu de l'escola de música (pdf) amb horaris, preus, normativa i organització.

- Formulari d'inscripció (pdf)

- Autorització drets d'imatge dels menors (pdf)

- Concerts previstos dels alumnes: 10è Concert de Nadal (desembre 2020) i 10è Concert de Primavera, Final de curs (juny 2021)

Un cop ja iniciat el curs i amb la inscripció ja presentada, les modificacions les heu de presentar mitjançant el següent Formulari de canvi de dades i modificació inscripció inicial (pdf)

Per a més informació: serveispersones@vilafant.cat i el mòbil 678 60 49 65 (Jordi Parrot).

• Què? Cursos i Tallers Taller Municipal de Música 2020
  • Quan? 15/09/2020 de 20:00 a 21:30 (Europe/Madrid / UTC200)
  • On? Centre Cívic Les Mèlies
  • Web Lloc web extern