Convocatòria de ple - Ajuntament de Vilafant dimecres 20 de novembre 2019 20h

divendres 15 novembre 2019

ORDRE DEL DIA:

1.- Aprovació de les actes corresponents al Ple ordinari de 18 de setembre de 2019, als Plens extraordinaris de 16 i 30 d’octubre de 2019, i al Ple extraordinari i urgent de 16 d’octubre de 2019.

2.- Informació dels Decrets de l’Alcaldia dictats des de la darrera sessió ordinària.

3.- Informe de l’Alcaldia.

4.- Aprovació del programa d’actuació municipal d’habitatge a Vilafant per al període 2019-2022.

5.- Aprovació inicial de l’expedient de modificació de crèdit núm. 3/2019

6.- Aprovació de la creació del servei de la grua municipal i de la seva forma de gestió.

7.- Aprovació dels convenis de cooperació i de delegació de competències amb el Consell Comarcal de l’Alt Empordà per a la realització del programa “Treball i Formació Alt Empordà” del Servei d’Ocupació de Catalunya.

9.- Moció presentada pel grup municipal de Ciutadans per a la redacció del projecte, construcció i posada en funcionament de la Biblioteca municipal de Vilafant.

10.- Moció presentada pel grup municipal de Ciutadans de condemna de la violència i el terrorisme en democràcia.

11.- Precs i Preguntes.