Hem rebut subvenció per arranjar els tancaments d'alumini del CEIP Les Mèlies

L'Ajuntament de Vilafant ha sol·licitat una subvenció a la Diputació de Girona...

dilluns 02 setembre 2019

La Diputació de Girona (Medi Ambient - Acció Territorial), ha concedit un ajut econòmic  de 15.000€ de la despesa presentada (21.061'12€) per a la millora dels tancaments de l'Escola Les Mèlies:

Les aules de P3, P4 i P5, tenien uns tancaments antics, sense cambra d’aire, que estaven en mal estat.

La superfície de tancament de cada aula és de 10.4 m2. En total sumen 6 aules.

S’han substituït per altres tancaments amb vidre laminat, cambra d’aire i trencament de pont tèrmic.

Càlcul de l’estalvi energètic, de reducció d’emissions, i coeficient d’estalvi generat.

La calefacció del CEIP Les Mèlies és amb gasoil.

La superfície de les 6 aules, representa una sisena part de la superfície calefactada de l’escola. Així doncs el consum de les 6 aules era d'aproximadament 2.000 litres. La disminució de consum energètic per millora de tancaments segons l’IDAE s’estima en un 30%. Així doncs, l’estalvi serà de;:

• 600 litres de gasoil.
  • La disminució d’energia serà de 6.360 kWh.
  • La reducció d’emissions de CO2, resulta de 1,67 tCO2 a l’any.
  • L’estalvi anual és de 414 €.