Decidim Vilafant! Procés Participatiu de Palol Sabaldòria

Fes la teva proposta! L'Ajuntament de Vilafant posa a disposició de la ciutadania la plataforma de participació ciutadanana DECIDIM, en el marc del procés participatiu per definir els futurs usos del Mas de Palol Sabaldòria.

dimarts 31 agost 2021

Encetem la següent fase del procés participatiu, després de la Visita Guiada al Mas de Palol al dia 19 de juny i del qüestionari on-line actiu entre el 19 de juny i el 15 de juliol.

Recollida de propostes
Fes la teva proposta!

• Des de l'1 de setembre fins al 3 d'octubre es podran presentar propostes a través de la plataforma de participació ciutadana DECIDIM. Podeu accedir-hi clicant AQUÍ.

• En aquest vídeo explicatiu teniu una guia de com donar-vos d'alta i com presentar les propostes:

Debats:

• Al pròxim mes d'octubre se celebraran dues sessions de debats amb l'objectiu de presentar la informació recollida de les fases prèvies i encetar un debat col·lectiu sobre els usos i espais del Mas de Palol Sabaldòria.

Podeu clicar a Procés Participatiu de Palol Sabaldòria per conèixer totes les seves fases i resultats.