Fira d’ocupació Alt Empordà. TreballemGI

Més de 30 empreses oferiran una cinquantena de llocs de treball en la 3a edició de la Fira d'Ocupació Comarcal

dimecres 20 mar 2019

Els propers dies 28 i 29 de març de 2019 tindrà lloc a l’Auditori Caputxins de Figueres la Fira d’Ocupació Alt Empordà. TreballemGi, organitzada conjuntament pels Ajuntaments de Roses, Castelló d’Empúries, Vilafant, Figueres, el Consell Comarcal de l’Alt Empordà i el Servei d’Ocupació de Catalunya amb el suport de la Cambra de Comerç de Girona i el co-finançament del Fons Social de la Unió Europea, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social en el marc del Programa Integral de Cualificación y Empleo.

Aquesta edició és una versió ampliada de la Jornada d’Ocupació per a majors de 45 anys que s’havia organitzat durant els anys 2017 i 2018. Enguany, l’activitat s’amplia amb els col·lectius de joves de 16 a 29 anys (dijous 28 de març, de 9.00 a 14.00 h)  i per al col·lectiu de majors de 45 anys (divendres 29 de març, de 8.30 a 14.00 h) amb l’objectiu de contribuir a facilitar la recerca de feina i la inserció laboral a col·lectius amb més dificultats a nivell comarcal.

A més de les ofertes laborals, s’oferiran tallers per a la recerca de feina i estands informatius de formació a la comarca. Totes les activitats són gratuïtes i es recomana inscripció prèvia. Enguany ja han confirmat l’assistència més de 30 empreses i s’oferiran més de 50 ofertes de feina. Les persones interessades en participar-hi poden inscriure’s prèviament a la Fira a través de la web: www.treballemgi.cat per a joves de 16 a 29 anys i www.treballemgi45.cat per a majors de 45 anys. Us hi esperem!