[Anul·lada] Fira del Conill: 5 d'abril 2020

Guardeu-vos el cap de setmana del 4 i 5 d'abril 2020

dilluns 02 mar 2020

Anul·lació de la 24a Fira del Conill

A causa de la situació d'excepcionalitat creada per la pandèmia del COVID-19 i per responsabilitat enfront aquesta situació, l'Ajuntament de Vilafant ha pres la decisió d'anul·lar la 24a FIRA DEL CONILL prevista per als dies 4 i 5 d'abril.
Davant la incertesa del calendari s'han valorat dates alternatives però finalment s'ha cregut que la millor opció és la suspensió definitiva fins a l'edició del 2021 en què esperem poder-la celebrar amb normalitat i amb la grandesa que es mereix la tradicional Fira del Conill de Vilafant.
Disculpeu les molèsties,
Gràcies

>Fira del conill i l'artesania, mostra gastronòmica, ràdio en directe, jocs infantils, tallers familiars, concerts, etc...

Diumenge 5 d'abril: Fira del conill i l'artesania, mostra gastronòmica, Showcooking, ràdio en directe, jocs infantils, tallers familiars, concerts, etc... Més informació.

Dissabte 4 d'abril també podreu gaudir de Xerrades i degustació de la carn de conill, tot amenitzat per concert a El Cau.