L'empresa vilafantenca, SAMAR'T, dona 60 pantalles de protecció facial a l'Ajuntament

Les pantalles es distribuiran entre el Centre d'Atenció Primària (CAP) i el Centre Geriàtric Les Forques.

divendres 27 mar 2020

L'empresa fabricant de matrícules establerta a Vilafant, SAMAR'T, ha fet una donació de 60 pantalles de protecció facial integral.

Aquest donatiu es repartirà entre el personal sanitari del Centre d'Atenció Primària (CAP) de Vilafant i el personal del Centre Geriàtric Les Forques.

Es tracta de pantalles lleugeres i flexibles que protegeixen el portador de manera directa de partícules dirigides cap a les seves vies respiratòries i/o els ulls. Són reutilitzables i de fàcil desinfecció.

Des del consistori s'agraeix aquest donatiu que de ben segur ajudarà a combatre aquesta crisi sanitària causada pel virus COVID-19.