Seu electrònica i Tràmits
E-tram, tràmits amb signatura electrònica (etram)
E-tram (tràmits en línia)
Relació de tràmits en línia de l'Ajuntament de Vilafant on cal tenir signatura electrònica.
Signatura Electrònica
Podeu obtenir les diferents signatures electròniques per facilitar les tramitacions electròniques
Instància genèrica
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud al vostre ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal
Suggeriments, queixes i propostes
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Estat dels meus tràmits (carpeta del ciutadà)
Consulteu l'estat dels vostres tràmits amb les administracions municipals i la vostra carpeta ciutadana on es guarda registre dels vostres tràmits.
Catàleg de tràmits i procediments
Des d'aquí podeu consultar la informació sobre els tràmits i les gestions oferts des de l'oficina d'atenció ciutadana. Tramitareu amb totes les garanties de seguretat.
Altres documents en línia
Des d'aquí podeu consultar la informació sobre els tràmits i les gestions oferts des de l'oficina d'atenció ciutadana. Tramitareu amb totes les garanties de seguretat.
e-Tauler - Tauler d'anuncis
Accés al tauler d'anuncis electrònic, l'e-tauler, de l'Ajuntament de Vilafant.
Finestreta empresarial
Finestreta única empresarial
La FUE és el punt de referència únic dels emprenedors, empresaris i intermediaris en la seva relació amb l'Administració. Espai on es poden fer totes les gestions necessàries per desenvolupar l'activitat, sense importar a quina Administració hi compet.
Canal empresa de la Generalitat
Canal d'informació per a les empreses (tràmits, formularis, notícies...)
Tràmits i formularis per a les empreses
Relació de tràmits baixa tensió, instal·lació fotovoltaica, taller de reparació, registre sanitari...
E-fact factura electrònica
Canal d'informació per a les empreses (tràmits, formularis, notícies...)
Guia de tràmits empresarials
Eina per conèixer els tràmits necessaris.
Portal informatiu per a entitats locals
e-Fact
Accés a: e-Fact
- Com es poden crear factures electròniques?
- Com puc enviar les factures electròniques a través d'aquesta bústia?
- Com sé que s'ha rebut la factura electrònica per part de l'Administració?
- Com puc saber l'estat de la factura que he enviat?
- Per què se m'ha rebutjat la factura electrònica? Què he de fer ara?
- Com puc consultar les bústies de lliurament d'altres administracions?
- Quins canals de suport tinc si necessito ajuda?
Transparència
Portal d'accés a govern obert i transparència
Tots els serveis, tràmits i informació pública de forma directa i clara
Informació institucional i organitzativa
Portal d'accés a: la informació institucional, organització política i plantilla d'empleats públics
Gestió econòmica
Portal d'accés a: pressupost, gestió econòmica i patrimoni
Acció de govern i normativa
Portal d'accés a: acció de govern, normativa, plens i programes, urbanismes, gestió documental i arxiu
Contractes convenis i subvencions
Portal d'accés a: relació de contractes, informació de la contractació pública i convenis i subvencions
Catàleg de serveis i tràmits
Portal d'accés a: estat dels serveis, serveis i tràmits
Serveis
Associacions i entitats
Llistat d'associacions i entitats establertes a Vilafant
Dades de contacte
Vies de contacte amb els equipaments i serveis municipals
Borsa de treball
Accés al Club de Feina Vilafant
Transport públic
Transports públics disponibles al municipi de Vilafant
Atenció ciutadana
Ajuntament de Vilafant
Horari: de 8:00h a 15:00h
Contacte:
- Tel. 972 54 60 20 Fax. 972 54 63 50
- Oficina municipal d'Atenció Ciutadana: omac@vilafant.cat
- Ajuntament de Vilafant: ajuntament@vilafant.cat
- Secretaria: secretaria@vilafant.cat
Calendari de dies inhàbils
Calendari de Festivitats i dies Inhàbils
Catàleg i cartes de serveis
Plànol i Equipaments municipals
Mapes digitals d'equipaments i carrils de bicicleta del municipi
Validació de documents emesos
Perfil del contractant

Accés a la Plataforma electrònica de contractació pública
En acompliment del que estableix l'article 42 de la Llei 30/2007, de contractes del sector públic (LCSP), i amb la finalitat d'assegurar la transparència i l'accés públic a la informació relativa a la seva activitat contractual, l'Ajuntament de Vilafant ha creat aquest web per tal de facilitar l'accés a la documentació relativa a expedients de contractació de l'Ajuntament conforme al precepte legal esmentat.
Relació de licitacions antigues (abans de la creació de la Plataforma electrònica de contractació pública)
Anunci de les licitacions i mesa de contractació (ordre per data ascendent)
- Plec clàusules Projecte reforma de la urbanització carrer Mare de Déu del Mont
- Edicte BOP (10 de març del 2009) anunci licitació Proj. Mare de Déu del Mont (cliqueu-hi)
- Aprovació Concurs per a l’adjudicació del contracte de concessió d’obra pública per a la construcció i per a la gestió i explotació del servei de la piscina coberta i el centre cívic, del complex esportiu de “poliesports” de Vilafant (fins el 07.09.09). Publicació edicte BOP (05/08/09). Publicació edicte DOGC (10.08.09). Pels projectes d'obres i instal·lacions sol·licitar un CD al telf. 972.54.60.20
- Aprovació (29.07.2009) del plec de clàusules particular del projecte "de consolidació de les restes arqueològiques de l'antiga Església de Sant Miquel de Palol Sabaldòria" (Procés de negociat sense publicitat)
- Edicte d’aprovació del plec de clàusules que han de regir la contractació d’un subministrament d’un
vehicle elèctric per a la brigada de jardineria. Publicació BOP (04.11.2009) - Aprovació plec de clàusules i licitació d'1 contracte de subministrament d'una màquina escombradora autopropulsada per la brigada de jardineria. Publicació BOP (11.11.2009)
- Aprovació plec de clàusules de l'obra Projecte de rehabilitació Integral de la Masia de Palol Sabaldòria.
- Designació, per decret d'Alcaldia l'11 de gener del 2011, de la Mesa de contractació de les obres del "Projecte de Rehabilitació Integral de la Masia de Palol Sabaldòria" integrada de la forma següent: Presidenta (Alcaldessa o regidoria delegada), Vocals (un regidor representant de cada grup municipal: Pepi Comalada -CiU-, Josep Serra -ViU-, Assun Martínez -PP- i Rosa Torrent -No adscrita-, i com a secretari el Tresorer. Es convoca als integrants pel 21 de gener a les 12:30h.
- Plec l’adjudicació, a la Junta de govern local del 12 gener 2011, en règim de concurrència pública, l’atorgament de tres llicències de serveis de taxi al municipi de Vilafant. (Descarregar el plec, cliqueu-hi) (Edicte modificació i pròrroga publicat BOP 2899 - 8/03/2011)
- Plec de clàusules del Ple de l'Ajuntament, del 2 de febrer del 2011, de la contractació de l'obra "Projecte de reforma i adequació d'una edificació destinada a Pavelló esportiu (2a fase)", finalització i presentació propostes, 17 de març del 2011.
- Plec de clàusules de la Junta de Govern local, del 23 de març del 2011, administratives particulars que han de regir el concurs per a l'adjudicació del contracte de gestió del Casal d'Estiu de l'any 2011(Podeu descarregar-vos-ho aquí).
Adjudicació provisional (només vàlid fins l'agost del 2010)
- Acord de la Junta de Govern del 25 de novembre del 2009 d'adjudicació provisional del contracte de subministrament per l'adquisició d'un vehicle elèctric a l'empresa "Zona Franca Alari Sepauto, SA", pel preu de 21.286'00€
- Acord de la Junta de Govern del 10 de febrer del 2010 d'adjudicació provisional a la societat "Obres Les Mèlies, SL"el contracte d'obra per a l'execució del Projecte de Reforma de la coberta dels vestidors de la Piscina municipal per un import de 10.008'50€.
- Acord de la Junta de Govern del 24 de febrer del 2010 d'adjudicació provisional a l'empresa "Panella Manutencions, SL" el contracte de subministrament de serveis per la redacció del Mapa d'instal·lacions per a la compra d'una màquina escombradora pel preu de 139.176'80€.
- Acord de la Junta de Govern del 10 de maig del 2010 d'adjudicació provisional a l'empresa "Societat Piscines Fresques, SL" del contracte d'arrendament del Bar i Serveis complementaris de la Piscina Municipal.
- Acord de la Junta de Govern del 14 de juliol del 2010 d'adjudicació provisional a l'empresa "Construcciones Villarejo-Tobar, SLU", el contracte d'obra per a l'execució de les obres de reforma de les voreres d'un tram del C. Figueres, per l'import de 12.963,25€ més IVA"
- Acord de la Junta de Govern del 14 de juliol del 2010 d'adjudicació provisional al Sr. "Sebastià Villena Nicolau", el contracte de prestació de serveis per dur a terme la Direcció facultativa i la Coordinació de seguretat i salut de les obres del "Projecte de Renovació dels serveis i pavimentació de l'últim tram del C. Tramuntana" pel preu de 9.442,90€, més IVA"
Adjudicació definitiva (ordre per data descendent)
- Adjudicació de l’obra “Projecte de reforma i adequació d’una edificació existent per a Pavelló esportiu – 2a. Fase:
Data: Acord de Junta de Govern Local de 4 de maig de 2011 actuant per delegació atorgada per acord plenari adoptat en sessió extraordinària de 19 d’abril de 2011.
Contractista: Unió Temporal d’empeses “ARCADI PLA, S.L.” i “CONTRATAS Y OBRAS EMPRESA CONSTRUCTORA, S.A.”, anomenada “U.T.E. PAVELLÓ ESPORTIU A VILAFANT”, amb C.I.F. núm. U55105225
Import d’adjudicació: Nou-cents setanta-sis mil cinc-cents quaranta euros amb onze cèntims d’euro (976.540,11 €), més la quantitat de cent setanta-cinc mil set-cents setanta-set euros amb vint-i-dos cèntims d’euro (175.777,22 €) en concepte d’IVA. - Acord de la Junta de Govern del 20 d'abril del 2011 d'adjudicació als senyors Eduard Escañuela Hidalgo i Francesc Perelló Brugués les dues llicències de Taxi; i al senyor Miguel Àngel Revilla Nuin la llicència de Taxi per a un vehicle adaptat per a persones amb mobilitat reduïda. Els adjudicataris hauran de constituir una garantia de 600€.
- Acord de la Junta de Govern del 15 de desembre del 2010 d'adjudicació al Sr. Joan Falgueras i Fontel contracte de redacció del projecte de "restauració del Mas de Palol Sabaldòria" per l'import de 17.946'16€.
- Acord de la Junta de Govern del 15 de desembre del 2010 d'adjudicació a l'empresa Construccions Fusté SA el contracte d'obra per a l'execució de les obres del "Projecte de Reparació d'asfaltat de vials: Av. Gifré el Pilós, C. Bàscara i Camí del Mas Bonet" per l'import de 72.579'40€.
- Acord de la Junta de Govern del 10 de novembre del 2010 d'adjudicació definitiva al Sr. Martí Corominas Blanch el contracte de prestació de serveis per la direcció facultativa i la coordinació de seguretat i salut de l'execució de les obres del "Projecte de renovació dels serveis i pavimentació de l'últim tram del C. Tramuntana a Les Forques" per l'import de 6.451'00€.
- Acord de la Junta de Govern del 3 de novembre del 2010 d'adjudicació definitiva a l'empresa "Obres Indika SL" el contracte d'obra per a l'execució del "Projecte de renovació de serveis i pavimentació de l'últim tram del C. Tramuntana a Les Forques" per l'import de 207.183,22€.
- Acord de la Junta de Govern de l'1 de setembre del 2010 d'adjudicació definitiva a l'empresa "Obres Indika SL" el contracte d'obra per a l'execució de les obres del Projecte de reforma de la coberta del paller del conjunt de Palol Sabaldòria per un import de 47.881'34€ (aprovat provisionalment el 28 de juliol del 2010).
- Acord de la Junta de Govern del 14 de juliol del 2010 d'«Elevar a definitiva a favor de la societat "Obres Indika, SL", l'adjudicació provisional (23 de juny del 2010) del contracte d'obra per a l'execució de le sobres del "Projecte de Reforma de la coberta, estructura i tancament del Pavelló de Poliesports" per l'import de 498.450'57€».
- Acord de la Junta de Govern del 10 de maig del 2010 d': «Adjudicació definitiva a l'empresa "Integral Action Local, SL" el contracte de prestació de serveis per la redacció del Mapa d'instal·lacions i equipaments esportius (MIEM) per import de 8.816€». (adjudicació provisional Junta de govern del 10.02.2010).
- Acord de la Junta de Govern del 13 de maig del 2009 d'adjudicació definitiva de les obres dels següent projectes: (publicació 15.05.09) «Projecte de reforma de la urbanització del carrer Mare de Déu del Mont de Les Forques»: a l'empresa Obres Pirinaiques SL. (Obra finançada pel Fons Estatal d'Inversió, publicació provisional 16.04.09).
- Acord de la Junta de Govern del 16 d'abril del 2009 d'adjudicació definitiva de les obres dels següent projectes: (publicació 17.04.09)
- «Projecte de reparació de l'asfalt de vials, avinguda Les Mèlies - avinguda Maria Torres»: a l'empresa Construccions Fuster SA. (Obra finançada pel Fons Estatal d'Inversió, publicació provisional 25.03.09).
- «Projecte de reforma de la urbanització dels carrers Sant Josep i Sant Narcís»: a l'empresa Obres Indika SA. (Obra finançada pel Fons Estatal d'Inversió, publicació provisional 25.03.09).
- «L'arrendament de els instal·lacions del bar-restaurant del Complex del Pins»: a la Sra. Manoli Díaz Romero (publicació provisional 25.03.09)
Publicitat planejament i gestió urbanística