Acte simbòlic de retorn del vilafantenc Rafael Sala Grau

Després de les investigacions històriques i una prova d'ADN s'han pogut identificar les restes del vilafantenc Rafael Sala Grau qui va ser afusellat a Paterna (València) el 1940. El proper 20 d'abril es farà un acte de retorn simbòlic al municipi.

dijous 11 abril 2024

Amb la voluntat de fer un pas endavant cap al restabliment de la memòria històrica, el 20 d'abril Vilafant farà un acte simbòlic de retorn del veí de Vilafant, Rafael Sala Grau.

Amb aquest acte les seves restes tornaran al municipi per última vegada abans de ser enterrat a França tal com ho desitja la família.

Rafael Sala Grau va ser afusellat a Paterna València el 1940 i després de moltes investigacions històriques s'ha aconseguit relacionar les seves restes trobades a la fossa 126 amb la seva identitat.