Ajuts per a persones ucraïneses

dilluns 12 desembre 2022

Ajuts a persones ucraïneses amb protecció temporal que no estiguin acollides al Programa Estatal de Refugiats.

La Generalitat ha posat en marxa una línia d'ajuts per a persones ucraïneses amb protecció temporal que no estiguin acollides al Programa Estatal de Refugiats.

Aquesta convocatòria s'adreça a persones que resideixen als nostres municipis però no estan acollides al Programa de protecció gestionat per Creu Roja. Està previst que en el decurs dels propers dies es posi en funcionament la tramitació telemàtica a través de la qual les persones interessades hauran de sol·licitar l'ajut.

Per aquest motiu, l'Àrea de Benestar del Consell Comarcal ha organitzat dues sessions informatives amb suport de traducció per a totes aquelles
persones interessades:

Sessió a Roses: Dimarts 13/12/22 de 17h a 19h - Ca l'Anita, al 3r pis.( Plaça Sant Pere, 1)
Sessió l'Escala: Dimecres 14/12/22 de 10:30h a 12:30h  - Casal de Jubilats de l'Escala. (Plaça Escoles, 5)

Per qualsevol dubte podeu contactar amb les professionals:

- Tània Blanco tblanco@altemporda.cat o

- Neus Juanola njuanola@altemporda.cat

Més informació Consell Comarcal: Equip Inclusió i Atenció a la Comunitat - Àrea de Benestar del Consell Comarcal de l'Alt Empordà - ww.inclusioaltemporda.cat - s a twitter: @AEmpordainclou - Tel. 972.67.70.50

Més informació Generalitat: https://web.gencat.cat/ca/ucraina/persones-refugiades/ajut-economic-per-a-les-persones-en-situacio-de-proteccio-temporal/