Convocatòria de ple

Sessió de Ple de l’Ajuntament el 16 de gener del 2019, a les 20:00 hores

dilluns 14 gener 2019

Sessió Ordinària de Ple de l’Ajuntament, el dimecres 16 de gener de 2019 a les 20:00 hores a la Sala de Plens per tractar els assumptes que s'indiquen a continuació:

1.- Aprovació de les actes corresponents al Ple ordinari de 28 de novembre de 2018 i al Ple extraordinari de 21 de desembre de 2018.

2.- Informació dels Decrets de l’Alcaldia dictats des de la darrera sessió plenària ordinària.

3.- Aprovació inicial del projecte executiu d’obertura i manteniment de les franges perimetrals de prevenció, de les parcel·les interiors i zones verdes.

4.- Informació sobre la memòria arqueològica dels Forns d’En Falgàs.

5.- Aprovació provisional de la modificació de l’Annex IV de la Reglamentació de Preus Públics corresponent a la “utilització dels serveis del complex esportiu del pavelló municipal d’esports”.

6.- Precs i preguntes.