Convocatòria de ple extraordinari - Ajuntament de Vilafant dissabte 15 de juny 2019 12 h

dimecres 12 juny 2019

ORDRE DEL DIA

CONVOCAR la sessió constitutiva del Ple municipal, el 15 de juny de 2019 a les 12:00 hores a la Sala de Plens  per tractar els assumptes que s'indiquen a continuació, i si per causa justificada us fos impossible d'assistir, comuniqueu-ho a aquesta alcaldia amb l'antelació necessària.

ORDRE DEL DIA:

1. - Lectura per part del Secretari de la normativa reguladora de la sessió constitutiva dels Ajuntaments.
  2. - Informe de l'Arqueig extraordinari corresponent a la data de 14/6/2019.
  3. -  Informe relatiu a l'Inventari Patrimonial de la Corporació en la mateixa data.
  4. - Formació de la Mesa d'Edat integrada pels regidors de major i menor edat.
  5. - Presa de possessió dels/de les regidors/es i jurament (*) del seu càrrec.
  6. - Elecció de l'Alcalde/ssa.
  7. -  Proclamació de l'Alcalde/ssa i jurament del seu càrrec.