Dia internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència #11f2021
dimecres 10 febrer 2021
Només el 28% dels investigadors del món i el 35% dels estudiants de carreres STEM són dones i en estudis de tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a Catalunya el percentatge de dones graduades és d’un 21%.
Actualment l’accés de les dones a desenvolupar carreres relacionades amb la ciència segueix tenint moltes barreres i per afavorir la presència femenina a l'àmbit tecnològic i científic, des de 2015, les Nacions Unides va crear la diada de l'11 de febrer, Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència.
En els últims anys, la comunitat internacional ha fet un gran esforç per inspirar i promoure la participació de les dones i les nenes a la ciència i ara és vital per a aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que s'ha marcat l'Agenda 2030.
Més informació: