Els alumnes de l'institut de Vilafant recullen llibres en benefici de "Children of Africa"

Aquest 2n trimestre del curs 2018-19, l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut de Vilafant estan duent a terme un projecte en col.col·laboració amb l’ONG Children of Africa.

dimarts 26 mar 2019

Estan recollint llibres de 2a mà (excepte llibres de text i enciclopèdies) que vendran a la seva parada a la Rambla de Figueres el dia de Sant Jordi.

Els beneficis de la venda d’aquests llibres aniran destinats a projectes d’educació i salut que aquesta ONG desenvolupa a la regió de Kinango, a Kenya.

Per això us demanem la vostra col.col·laboració.

Si teniu llibres en bon estat, els podeu portar a la consergeria del nostre institut. La nostra adreça és carrer Pla de l’Estany s/n de Vilafant. Ens trobareu de 8:15h del matí fins les 14:45h de la tarda de dilluns a divendres i els dilluns i dimarts fins les 18h. Teniu temps fins al 3 d’abril. Si teniu algun dubte ens podeu trucar al 972 50 82 85.