Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament

Formació gratuïta per a Dones (40 hores)

(empadronades a poblacions de menys de 30.000 habitants) i vulguin millorar la seva competència digital

dimarts 14 juny 2022

Volem compartir amb vosaltres i demanar-vos difusió d'una notícia d’interès per les dones de Vilafant:

Es tracta del programa ADA, dirigit a dones residents a municipis de menys de 30.000 habitants i que vulguin formar-se en l'adquisició i millora de competències digitals. Més informació web de la Generalitat.

  • Són formacions curtes, de 40 hores
  • i una mateixa dona pot fer diverses formacions.
  • Les dones han d'estar inscrites al SOC.
  • Els centres formadors poden estar a municipis de qualsevol mida. Existeixen formacions presencials, telemàtiques i mixtes.

Catàleg de formacions de la convocatòria en curs: PDF.

Per inscriure's a les formacions, les candidates poden contactar directament als centres formadors, a la seva Oficina de Treball o fer-ho a través del cercador de cursos del SOC com s'explica a la  web de la Generalitat.

 Per tant, una mateixa dona pot fer més d'un curs ADASi us voleu inscriure en una o més formacions podeu consultar el llistat de cursos i el Cercador de cursos SOC (en el qual identificareu les formacions ADA perquè, en clicar al curs, apareix un identificador amb aquest format: 22/ADAMRR/613/XXXXXX/XXX).

Més informació:

 

 

 

 

 

Moltes gràcies i salutacions cordials

Document Actions