Hem rebut subvenció, com a temps per cures, per a les acollides i lleure d'estiu 2021

L'Ajuntament de Vilafant ha sol·licitat una subvenció a la Generalitat de Catalunya (Secretaria de Feminismes)...

dimecres 07 setembre 2022

La Generalitat (Secretaria de Feminismes, amb el Ministerio de Igualdad, programa Corresponsables) ha concedit un ajut econòmic  d'11.531'12€ pel programa Temps x Cures (expedient de l'Ajuntament de Vilafant X2022001411), com a ajut per a cobrir part de les despeses de les acollides (matinals, de migdia i de tardes) i casals de lleure de l'estiu 2021 que ascendeixen 52.809'71€ (import que se li ha de sumar les despeses de neteja i manteniment d'edificis d'entre d'altres, així com despeses derivades del mes de juliol de la Llar d'Infants 7 pometes).