Incorporació de tres nous voluntaris de Protecció Civil a Vilafant

Acte d'entrega de diplomes als 3 nous voluntaris del Protecció Civil de Vilafant

dilluns 17 agost 2020

El passat divendres 14 d’agost, a les 19:00 a l’Ajuntament de Vilafant es va fer l'acte d’entrega dels diplomes als nous voluntaris que s’han incorporat al cos de Protecció Civil de Vilafant. Durant l’acte també es van atorgar els galons de reconeixement a la Presidenta i al Cap Operatiu de l’ens. També es va fer entrega d’un DEA (Desfibril·lador Extern Automàtic).

Amb la incorporació dels tres membres, el total de voluntaris de Protecció Civil de Vilafant serà de 12. Durant l’acte d’entrega de diplomes, també es va fer entrega d’un DEA mòbil. Un Desfibril·lador Extern Automàtic, per fer front a les parades càrdio-respiratòries amb les que puguin trobar els voluntaris.

Protecció Civil de Vilafant, ha format part molt activa en tots els esdeveniments i protocols d’emergències que ha viscut el municipi, des de la seva creació el 2015. De les intervencions més recents, cal destacar la del temporal Glòria o l’organització de voluntaris per la gestió de la COVID-19.

Des del consistori se'ls agraeix les tasques dutes a terme durant aquests anys i s'espera que el cos es mantingui en tan bona forma com l'actual amb la incorporació de nous membres.