La primera edició de l'Entre Pobles recorrerà els punts més emblemàtics de Vilafant
dijous 29 maig 2025
2.000 corredors de tot l'Empordà lluiran les samarretes dels seus pobles en la primera cursa Entre Pobles. Una prova esportiva que sortirà de Figueres per després enfilar els llocs més emblemàtics de Vilafant.
Una prova creada des del cor amb la voluntat que els pobles de la comarca llueixin el nom del seu poble corrent per una bona causa, recaptar diners per Oncolliga Girona. En aquesta primera edició, amb les inscripcions ja exhaurides, el 15 de juny Figueres i Vilafant s'ompliran de corredors en aquesta festa esportiva.
Una prova que s'ha presentat a Figueres i on hi ha assistit l'alcaldessa de Vilafant Montse De La Llave amb els alcaldes i regidors de la comarca que participen en la prova.