Comença la temporada de lluita contra la plaga del mosquit tigre estiu 2024

dijous 20 juny 2024

⛈️ Les pluges dels últims dies són una bona notícia pel que fa a la situació de sequera. Tot i això, recordeu que el mosquit tigre té una fase larvària aquàtica que aprofitarà aquests recipients que s'han omplert amb aigua per desenvolupar-se i esdevenir el mosquit adult que ens acabarà picant.👉 Els ciutadans tenen un paper molt destacat en evitar la proliferació del mosquit tigre, ja que es calcula que més del 90% d'espais on l’insecte pot criar són privats. Per aquest motiu és molt important que cada persona es responsabilitzi per evitar que el mosquit criï a casa seva.⚠️ 🦟 Per tant, ara és el moment de localitzar i posar solució als llocs que han acumulat aigua i, a la vegada, aprofitar per conscienciar les persones del nostre entorn que facin el mateix a casa seva.

En la lluita contra el mosquit tigre és molt important dur-la a terme als espais particulars com són les terrasses, jardins i balcons.

Aquí teniu unes quantes recomanacions a seguir:

Més informació: web de plagues de l'Ajuntament de Vilafant