Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament

Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2021

SEES 2021, del 25 al 29 d'octubre del 2021

dilluns 25 octubre 2021

Aquesta setmana (del 25 al 29 d’octubre) se celebra la Setmana Europea de l'Energia Sostenible amb l’objectiu de conscienciar la societat amb actuacions i activitats al voltant de l’eficiència energètica, les energies renovables i el paper clau de la ciutadania en la transició energètica

Des de Vilafant apostant per aquesta nova cultura energètica, s’estan tirant endavant actuacions: des de l’ús de LED’s a l’enllumenat públic per disminuir el consum fins a la instal·lació de 42 plaques solars com les que ja hi ha instal·lades a la teulada de l'Ajuntament que permeten abastir el consum del consistori.  Des del consistori també preveuen instal·lar plaques solars a l'escola les Mèlies. 

Des de l’Ajuntament amb l’objectiu de treballar la conscienciació l’eficiència energètica, les energies renovables i el paper de la ciutadania en la transició energètic; en volem fer difussió i us animem a visitar i a participar-hi amb tot de recursos virtuals:

http://icaen.gencat.cat/ca/l_icaen/campanyes/setmana-de-l-energia/

 

Document Actions