Vilafant acull el taller d’elaboració del Pla Estratègic Comarcal

El passat dimarts 21 de maig, Vilafant va acollir la sessió de treball per la concreció del nou Pla Estratègic Comarcal. Una jornada que dibuixarà les futures línies de treball, sobre les que es basarà la nova carta magna del desenvolupament comarcal.

divendres 24 maig 2019

La sessió intensiva de treball, dirigida per l’Albert Gibert (consultor i facilitador d’equips d’alt rendiment, llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per l’ESADE, UAB i MBA), ha posat l’èmfasi en el filtratge de dades obtingudes de diferents enquestes i formularis, per dibuixar les línies mestres del futur Pla Estratègic Comarcal.

Els participants de la sessió de treball: tècnics de promoció econòmica i ocupació, dels diferents municipis de la comarca, com del mateix Consell Comarcal de l’Alt Empordà, han hagut de condensar i jerarquitzar les idees obtingudes. Fen una valoració de la seva viabilitat durant la mateixa sessió.

La jornada intensiva de treball, va topar amb els temes més candents dins del panorama empresari i laboral empordanès. Com ho són la manca d’un desplegament uniforme de la fibra òptica en la gran part dels polígons industrials, un reforç de la marca “Empordà” en tots els seus vessants o l’aposta pel turisme d’interior, cultural i de qualitat o les apostes per la sostenibilitat i les energies renovables

Sense cap mena de dubte es tracta d’un projecte que parteix del Pla Estratègic Comarcal vigent, però que vol omplir els seus buits i respondre a les necessitats del futur, teixint un vincle entre les administracions i els seus usuaris